Andrzejmat Andrzejmat
525
BLOG

Manewr niby w kierunku Singapuru a realnie Białorusi – czy początki CFIT ‘u?

Andrzejmat Andrzejmat Polityka Obserwuj notkę 6

Kolejna kabaretowa „konferencja” smoleńsko –trotylowa była chyba ostatnią. Teraz będzie ponoć niby działała odnowiona komisja „państwowa’ Zastanawiam się, jak zachowają się profesjonaliści, którym przyjdzie współpracować z towarzystwem ekspertów „z eksportu wewnętrznego” (no, jeden eksportowy Duńczyk chyba) i naukowców parówkowych, i czy dużo będzie takich, którzy na to pójdą.

W Kraju szybko dzieją się rzeczy dziwne i trudne do oceny tak jednoznacznej, jak ocena awantury smoleńskiej (nie nazywan tego ani katastrofą, ani tragedią – bo to wszystko – te pojęcia prawdziwe – już były – i NIE one są TERAZ rozgrywane) – bo dającej się zwyczajnie wyliczyć oraz  sprowadzić do absurdu metodami mat –fiz.

Jestem z zawodu i temperamentu człowiekiem techniki i konkretów, w sprawach tak zwanej  „polityki” – czy raczej realizowanego politycznego zamachu mogę wyrażać tylko opinię laika.

Ale nie jestem też młodzikiem – z niejednego pieca chleb jadałem – i moje odczucia sprowadzają się do tego, co streściłem w tytule tej notki.

 

 

Andrzejmat
O mnie Andrzejmat

Sceptyczny racjonalista, ani dogmatyczny liberał ani tym bardziej jego przeciwieństwo, bardziej pozytywista niż romantyk, uzależniony od książek - wielbiciel tak Kafki jak Haszka, tak Ludluma jak i Prousta, tak Clancy'ego jak Lema. Fan żeglarstwa, nart, rajdów samochodowych, kiedyś czynny zawodnik - kolarz. Miłośnik Mazur i Puszczy Białowieskiej. Czuje głęboką niechęć do fanatyzmów i fundamentalizmów w każdej postaci. Może trochę kosmopolita - a już z całą pewnością daleki od nacjonalizmów każdego koloru. ABSOLUTNIE "GORSZY SORT" jak to wyraża "klasyk".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka